مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 14:002020-07-04اقتصادي

فارس من| اجرای 5 پروژه در بردسکن برای کاهش مشکل آب روستایی


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بردسکن از اجرای 5 پروژه آبی در بردسکن برای کاهش مشکل آب روستایی خبر داد و گفت: با انجام طرح های آبرسانی مشکلات تامین آب روستاهای بردسکن از جمله روستاهای عشایری حل می شود و رویکرد و اولویت سال جاری این اداره تکمیل این پروژه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی ثبت کردند و خواستار پیگیری پیرامون این موضوع بودند.

حسین اولیایی مهدوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: بردسکن جزو شهرهای محروم آبی است و عمق برخی از چاه های آب در این شهرستان به 250 متر رسیده است.

مدیر امور آب و فاضلاب بردسکن عنوان کرد: رویکرد و اولویت سال جاری این اداره تکمیل پروژه های آبرسانی به مجتمع درونه ، تجهیز و تکمیل چاه شماره 6 بردسکن، چاه شماره 3 انابد، اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده شهری، حفر چاه روستای اسلام آباد، تکمیل پروژه مسکن مهر، تکمیل مجتمع چشمه حاج سلیمان و دهن قلعه است.

وی با بیان اینکه با انجام طرح های آبرسانی مشکلات تامین آب روستاهای بردسکن از جمله روستاهای عشایری حل می شود، افزود: در شهر انابد و شهرآباد، اداره آب و فاضلاب مستقر داریم و با توجه به ویروس کرونا و فصل تابستان می طلبد همشهریان در شهر و روستاهای سطح شهرستان در مصرف بهینه آب تلاش کنند تا کمتر با مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اجرای 5 پروژه در بردسکن برای کاهش مشکل آب روستایی

فارس من| اجرای 5 پروژه در بردسکن برای کاهش مشکل آب روستایی